×
Klik voor meer producten.
Geen producten gevonden.

Onze winkel gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en we raden u aan het gebruik ervan te accepteren om volledig te kunnen profiteren van uw browsen.

Maak een offerte van mijn winkelwagen Vraag een offerte aan
Onlangs bekeken
Geen artikelen

Ons kwaliteitsbeleid

Jaarlijks wordt een enquête gehouden om de mate van tevredenheid van onze klanten te peilen. De vragenlijst wordt toegezonden aan een representatief panel van onze klanten.

Communicatie met onze klanten is van het grootste belang, hetgeen betekent dat het niet gaat om eenvoudige informatie, maar om een "begrijpelijke" uitwisseling met de klanten. Wij streven ernaar dit levend te houden door de klant op de hoogte te houden in geval van vertraging van de dienst, een wijziging van de bestelling of andere informatie die nuttig wordt geacht voor de klant.

Om de klantentevredenheid en onze efficiëntie te verbeteren, zullen wij ons ook specifiek richten op het verbeteren van de volgende punten:

  • Om de continuïteit van de voorraad te verzekeren
  • De communicatie met de klanten verbeteren
  • De aan onze klanten aangekondigde termijnen in acht nemen
  • Om belangrijke informatie over onze producten aan onze klanten mee te delen
  • diversifiëren van de bevoorradingsbronnen en de leverancierslanden om de veiligheid van onze leveringen te versterken en de leveringstermijnen te verkorten.
  • De eenheid Supply Chain aansturen om inkoop, aanbestedingen en logistiek beter te beheren.

Menu

Instellingen